logo
رزرو وقت مکانیکی
دانستنی ها درباره خودرو 04 بهمن 1402
رزرو وقت مکانیکی

رزرو وقت مکانیکی یک راه حل آنلاین است که پذیرش و مدیریت وقت برای صرفه جویی در وقت و منتظر نماندن یا حتی در صف منتظر نماندن شما طراحی شده است..

ادامه مطلب
مکانیکی
دانستنی ها درباره خودرو 24 بهمن 1402
مکانیکی

از نظر فنی، مهندسی مکانیک کاربرد اصول و تکنیک های حل مسئله مهندسی از طراحی تا ساخت تا بازار برای هر شی است. مهندسان مکانیک کار خود را با استفاده از اصول حرکت، انرژی و نیرو تجزیه و تحلیل می‌کنند

ادامه مطلب
تخصص مکانیکی
دانستنی ها درباره خودرو 14 اسفند 1402
تخصص مکانیکی

در دنیایی که توسط فناوری و نوآوری هدایت می شود، تخصص مکانیکی نقش مهمی در شکل دادن به زندگی روزمره ما ایفا می کند. مهندسی مکانیک نیروی خاموشی است که زیربنای دنیای مدرن ما است. این مقاله به بررسی دنیای تخصص مکانیک می پردازد و اهمیت، تکامل و نقش محوری آن در پیشبرد پیشرفت را بررسی می کند.

ادامه مطلب
مکانیک خودرو
دانستنی ها درباره خودرو 14 اسفند 1402
مکانیک خودرو

مکانیک خودرو مکانیکی است که به خدمات و تعمیر خودروها می پردازد و گاهی در یک یا چند برند خودرو تخصص دارد یا گاهی با هر برندی کار می کند. در تعمیر خودروها، نقش اصلی آنها تشخیص و تعمیر دقیق و سریع مشکل است. تعمیرگاه‌های خودرو با تجربه، بدون...

ادامه مطلب
زمان تعویض روغن گیربکس
دانستنی ها درباره خودرو 20 اسفند 1402
زمان تعویض روغن گیربکس

روغن دنده شما دائماً در تلاش است تا تنش های وارد شده به گیربکس شما را کاهش دهد و آن را در اوج کار خود نگه دارد. اما مانند بسیاری از روان کننده ها، ممکن است در نهایت نیاز به تعویض داشته باشد، در غیر این صورت تجمع آهسته رسوبات می تواند منجر به مسدود شدن فیلتر گیربکس روغن شما شود و به طور بالقوه به اجزای آن آسیب برساند و در نتیجه تعمیرات پرهزینه ای به همراه داشته باشد.

ادامه مطلب
تعمیرگاه مکانیکی خودرو
دانستنی ها درباره خودرو 20 اسفند 1402
تعمیرگاه مکانیکی خودرو

تعمیرگاه خودرو در درجه اول هر گونه تعمیرات مکانیکی یا الکتریکی مورد نیاز خودروی شما را انجام می دهد، چه در مواقع اضطراری یا به عنوان بخشی از تعمیر و سرویس منظم، بنابراین مکانیک های تعمیرگاه خودرو طیف وسیعی از خدمات را ارائه می دهند تا خودروی شما را سالم نگه دارد و به شما آرامش دهد.

ادامه مطلب
نحو تعویض صفحه کلاچ خودرو
دانستنی ها درباره خودرو 23 اسفند 1402
نحو تعویض صفحه کلاچ خودرو

تعویض کلاچ یک کار طولانی و زمان بر است که می تواند ساعت ها طول بکشد اما هنوز غیرممکن نیست. بخش عمده کار، کار مکانیکی است تا جایگزینی جزء اصلی. در کل فرآیند تقریباً 5 تا 6 ساعت طول می کشد. قبل از دانستن نحوه تعویض کلاچ خودرو، باید بدانید که تعویض کلاچ یک کار مهم برای کارکرد نرم خودرو برای مدت طولانی تری است.

ادامه مطلب
چه مواقعی باید به تعمیرگاه مکانیکی مراجعه کرد؟
دانستنی ها درباره خودرو 03 فروردین 1403
چه مواقعی باید به تعمیرگاه مکانیکی مراجعه کرد؟

در حالی که انجام برخی از تعمیرات خودرو توسط خودتان آسان است، برخی از کارها یا بیش از حد پیچیده هستند یا به ابزارهای تخصصی نیاز دارند، که انجام آن ها را خودتان دشوار، زمان بر و حتی خطرناک می کند. در این صورت مراجعه به مکانیک مجرب ضروری است. در اینجا هفت علامت هشدار وجود دارد که ممکن است نیاز به رزرو وقت مکانیکی داشته باشید.

ادامه مطلب
تعمیرگاه مکانیکی چه وظایفی دارد
دانستنی ها درباره خودرو 09 فروردین 1403
تعمیرگاه مکانیکی چه وظایفی دارد

خلاصه کار به یک تعمیرگاه مکانیکی خودرو ماهر جهت نگهداری و تعمیر خودرو نیازمندیم. تعمیرگاه مکانیکی مسئول عیب یابی و رفع آنها با هدف حداکثر قابلیت اطمینان و عملکرد خواهد بود.

ادامه مطلب
تعمیر موتور خودرو کجا و چگونه انجام میشود؟
دانستنی ها درباره خودرو 13 اردیبهشت 1403
تعمیر موتور خودرو کجا و چگونه انجام میشود؟

اگر خودروی شما با مشکل موتور مواجه است و به درستی کار نمی کند، ممکن است زمان آن رسیده باشد که به دنبال تعمیر موتور خودرو باشید. از آنجایی که موتور ماشین شما شریان حیات آن است، شما می خواهید کار را در اولین بار درست انجام دهید. در اولین قدم بایستی به یک تعمیرگاه مکانیکی خودرو مطمئن خودرو خود را سپرد.

ادامه مطلب
مکانیکی
دانستنی ها درباره خودرو 16 اردیبهشت 1403
مکانیکی

مکانیک خودرو مکانیکی است که به خدمات و تعمیر خودروها می پردازد و گاهی در یک یا چند برند خودرو تخصص دارد یا گاهی با هر برندی کار می کند. در تعمیر خودروها، نقش اصلی آنها تشخیص و تعمیر دقیق و سریع مشکل است. تعمیرگاه‌های خودرو با ... .

ادامه مطلب
مفهوم مکانیکی چیست؟
دانستنی ها درباره خودرو 18 اردیبهشت 1403
مفهوم مکانیکی چیست؟

مهندسی مکانیک یکی از قدیمی ترین و گسترده ترین رشته هایی است که فیزیک مهندسی و اصول ریاضی را با علم مواد ترکیب می کند. این شامل طراحی، تجزیه و تحلیل، ساخت و نگهداری سیستم های مکانیکی است.

ادامه مطلب
شغل مکانیکی
دانستنی ها درباره خودرو 01 خرداد 1403
شغل مکانیکی

یک مهندس مکانیکی اصول فیزیک، ریاضیات و علم مواد را برای طراحی، تجزیه و تحلیل و ساخت سیستم ها و دستگاه های مکانیکی به کار می گیرد. این مهندسان در طیف وسیعی از صنایع از جمله خودروسازی، هوافضا، انرژی، تولید و رباتیک فعالیت دارند. تمرکز اصلی آنها بر ایجاد ماشین آلات، تجهیزات و سیستم های کارآمد و قابل اعتماد است که اهداف مختلفی از تولید برق گرفته تا محصولات مصرفی را انجام می دهند.

ادامه مطلب
وظایف اصلی مکانیکی چیست؟
دانستنی ها درباره خودرو 30 خرداد 1403
وظایف اصلی مکانیکی چیست؟

مکانیک خودرو متخصصان ماهری هستند که وظیفه تشخیص، تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه را بر عهده دارند. آنها اطمینان می دهند که وسایل نقلیه برای رانندگی ایمن هستند... .

ادامه مطلب
تعمیرگاه
دانستنی ها درباره خودرو 22 مرداد 1403
تعمیرگاه

شرکت های تعمیرگاه که دارای مالکیت و اداره مستقل هستند. زنجیره‌های منطقه‌ای یا ملی و امتیازات، و همچنین امکانات تعمیر OEM (سازنده تجهیزات اصلی)، مانند مواردی که در نمایندگی‌های مرتبط یافت می‌شوند، ممکن است در این دسته قرار گیرند.

ادامه مطلب
وظایف تعمیرگاه چیست؟
دانستنی ها درباره خودرو 31 مرداد 1403
وظایف تعمیرگاه چیست؟

در تعمیرگاه کار تحت نظارت کلی ناظر راه و فواید عمومی انجام می شود کارگردان (مسئول تعمیرگاه). نظارت و هماهنگی بر برنامه ریزی و اجرای کلیه فعالیت های سازمان تعمیرگاه (مسئول تعمیرگاه) موارد نیاز به تعمیر و نگهداری از جمله تعمیر قطعه یا تعویض آن اقدام تخصصی انجام دهد... .

ادامه مطلب
ابزار مورد نیاز تعمیرگاه
دانستنی ها درباره خودرو 08 شهریور 1403
ابزار مورد نیاز تعمیرگاه

ابزارهای دستی توصیه شده عبارتند از: میله شکن، انبردست های مختلف، چکش های سنتی و مرده، آچار ضربه ای، آچار فیلتر روغن، میله های سوراخ کن، پانچ و اسکنه، فشارسنج لاستیک، و آچار گشتاور. شما همچنین به مجموعه ابزارهایی مانند مجموعه پیک، ست جغجغه و سوکت، مجموعه پیچ گوشتی و مجموعه آچار نیاز دارید.

ادامه مطلب
الان رزرو کن

تو وقتت صرفه جویی کن

خدمات تعمیر ویژه خودرو خود را توسط کارشناسان ما با تعیین وقت قبلی دریافت کنید و در هدر رفت زمان خود صرفه جویی کنید.

به کمک نیاز دارید؟ از ما راهنمایی بگیرید

0912-957-22-12

رزرو وقت مکانیکی

خدمات آسوده با وقت قبلی
برای رزرو وقت باید در سایت وارد شوید.